Tuesday, July 15, 2014

STATUS SHARE HOLDER YANG TAK WUJUD

.For your information, tiada kewujudan 'share holder' yg sebenar dalam centre energize mereka yg kononnya para DF adalah diantara share holder bersama. Sebenarnya syarikat yang digunakan utk membuka centre energize station tu tidak didaftarkan dgn nama DF sebagai share holder. Dan mereka juga sebenarnya hanyalah boleh dikategorikan funder yg mana telah mengeluarkan pelaburan bagi membuka centre tersebut yg terletak di desa hartamas sekarang ni. Cuba tgok pada nama syarikat SSM yg diginakan bagi membuka centre mereka tu, mana ada nama DF yg didaftarkan sebagai share holder..malahan share holder yg dicanangkan sebagai terbesar tu pun sebenarnya x wujud. Nama company yg digunakan oleh mereka pun bukan milik Nasreeq kerana namanya telah blacklist (sori ye Nas), atau mungkin masih menggunakan nama company lama dari centre cheras yg dimiliki oleh orang lain (jual/beli). Tapi x perlulah menipu kata DF2 sekalian adalah share holder. Itu dah menipu network dan pf semata2 utk mengaburi mata mereka dengan psikologi yg salah.

5 comments:

  1. Salam bagaimana sy nak check bnd ni dalam ssm ya?

    ReplyDelete
  2. Awak boleh tengok dalam FB Page Ex & death One Community Worldwide atau One Commati worlweak. Dalam kedua page tu ada.Jangan terpedaya dengan bisnes tu..anything else just email me.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam sis.
      Well, terima kasih sebab tolong aku dan ribuan mangsa yang lain untuk dedah perkara ni. Malas nak kata panjang- aku pernah buat benda ni. 2011-2012 dan bila aku keluar tepat pada 20 Apr 2012, satu persatu org yang join onecompost ni keluar. Pointer aku x pernah baik sejak tu. Aku khuatir kalau aku jadi mcm ni sebab salah aku yg dulu... Dan aku takut kalau taubat aku tak diterima T.T

      Delete
  3. Sis. Sy dah terjebak. Tapi belum buka plan dengan advisor yang konon sentiasa sibuk. Sy dah banyak kali datang the weld and sri hartamas. Nak buka plan kena tunggu advisor free. Kadang sampai 2 pagi.

    ReplyDelete